به گزارش سینماروزان و به نقل از «دنیای سینما» در این میان، تولید و ایجاد محتوا خصوصا محتوای متنی تبدیل به یک چالش برای بسیاری از کاربران این رسانههای اجتماعی شده است تا جایی که بسیاری از کاربران، اقدام به کپی و انتشار یادداشتها، متن ها و عکسهای دیگران به نام خود مینمایند.
در تازهترین مورد از این نمونهها، پرویز پرستویی بازیگر برجسته سینما اقدام به کپی کردن متن از صفحه و وبسایت یک روانشناس نموده است.
باید دید این فرهنگ انتشار محتوای غیر و نقض مالکیت معنوی تا کی ادامه خواهد داشت؟ آیا محتوای کپیشده راه خود را از شبکههای اجتماعی به کتابها، مجلات و برنامههای سینمایی و تلویزیونی باز خواهد کرد یا کپیکاری آقای بازیگر صرفا یک مورد استثناء بوده است؟