1

چرا نقش سردار سلیمانی از فیلم “احمد” حذف شد؟

سینماروزان: ابوالفضل همراه بازیگر نقش عباس در فیلم “اخراجیها”- به تازگی افشا کرده که در فیلم زندگی شهید احمد کاظمی با نام “احمد”ساخته امیرعباس ربیعی در نقش سردار قاسم سلیمانی بازی کرده!

ابوالفضل همراه به خبرگزاری تسنیم گفت: همواره دوست داشتم نقش سردار قاسم سلیمانی را حتی یک پلان و یک شات هم شده خودم بازی کنم، فکر می‌کنم شدنی است چرا که ته‌چهره‌‌ام شبیه به حاج قاسم است
و این اتفاق در فیلم “احمد” برایم رخ داد.

همراه ادامه داد: فیلم سینمایی «احمد» ازجمله آثار اخیر مرتبط فرماندهان جنگ بود که به زندگی شهید احمد کاظمی میپردازد. در این فیلم در نقش شهید سلیمانی بازی کردم، اما بنابر دلایلی نقش حاج قاسم و سکانس‌های مربوط به من از فیلم حذف شد. بعد از این اتفاق، از عوامل تولید درخواست کردم که اسمم را هم از تیتراژ دربیاورند، چرا که باعث ایجاد سردرگمی می‌شد.

همراه در پاسخ به این سؤال که چرا سکانس‌های مربوط به سردار سلیمانی در این فیلم دیده نمی‌شود، گفت: صحبت اصلی بر سر اعتراض دوستانی بود که می‌گفتند نقش حاج قاسم در این اثر سینمایی کمرنگ است، در حالی که ایشان نقش بسیار پررنگی در اصل اتفاق (ماجرای زلزله بم) داشتند. انتظار آنان این بود که نقش شهید سلیمانی، نه به‌اندازه شهید کاظمی، اما به‌صورت پررنگ‌تر در فیلم دیده شود.