1

چرا مخاطبان دوبار دوبار “هتل” می‌بینند؟

سینماروزان/کیوان بهارلویی: رکوردشکنی های هتل ادامه دارد و این فیلم به سمت ۳۰۰میلیاردی شدن پیش می‌رود و با وجود اکران چندین و چند فیلم مختلف در هفته های اخیر همچنان اقبال به آن از تهران تا شهرستان ادامه دارد.

نگاهی به نظرات مخاطبان در فضای مجازی و سامانه های آنلاین فروش بلیت حکایت از آن دارد که برخی از مخاطبان دوبار دوبار به تماشای هتل رفته اند.

اینکه چرا مخاطبان دوبار به تماشای یک کمدی می‌روند با وجود تنوع سبد اکران کمدی ها را میتوان با مرور بر نظرات مجازی خواند؛ داستان‌گویی ساده و بی افاضات یکی از دلایل است.

تیم بازیگری هتل که با پژمان جمشیدی و محسن کیایی و کنارش طنازانی مثل غلامرضا نیکخواه شکل گرفته، دلیل دیگر است. تعداد بالای بازیگران زن شناخته شده در نقشهای مختلف از صدف اسپهبدی و ریما رامین فر تا مه لقا باقری و… از دیگر دلایل توجه به فیلم است.

تنوع تیزرهای تبلیغاتی و کنارش طنز گفتاری و پاره ای کمدی موقعیت از دیگر دلایل اقبال به فیلم است و برخی نیز لوکیشن های کیش و رهایی از فیلم‌های آپارتمانی تهران‌زده را دلیل اقبال دانسته‌اند…

هتل به سمت ۳۰۰ میلیارد
هتل به سمت ۳۰۰ میلیارد

البته که در کنار این آرای مثبت، تعدادی نقد و نظر از سوی مخاطبان ارائه شده و آن هم مثلا در این باره که باید ممیزی های سیاسی-اجتماعی را کمتر کرد تا در تولید کمدی هایی مانند هتل که اتفاقا در مناطق آزاد فیلمبرداری می‌شود بتوان بخشی از مشکلات مردمان این مناطق را هم وارد فیلم کرد.

هتل که از مهرماه روی پرده رفته گیشه داغ خود را تا زمستان حفظ کرده و به نظر میرسد این رونق تا شب عید و حتی بعد از آن و عید فطر ادامه داشته باشد.