سینماروزان/کیوان بهارلویی: مدتی کوتاه پس از عرصه موفق رئالیتی رقابتی “گل یا پوچ” به تهیهکنندگی علی اسدزاده در فیلیمو، حالا پای این رئالیتی به بازار اسباب بازی باز شده است.
محسن رجبی، مدیرعامل شرکت بازیتا گفت: ایده ساخت بازی «گل یا پوچ» ابتدا از طریق فیلیمو مطرح شد و ما به عنوان تولیدکننده از این ایده استقبال کردیم. تا به حال در ایران اسباب بازی فکری مربوط به برنامه تلویزیونی یا ویدئویی از پلتفرم ندیدهام و در شورای نظارت بر اسباب بازی هم چیزی ثبت نشده بود. سعی شده قیمت تمام شده برای مردم طوری تنظیم شود که غالب اقشار جامعه بتوانند از این محصول استفاده کنند.
وی «ایرانی و خانوادگی بودن و گستردگی بازه رده سنی مخاطبان بازی از ۸ سال تا ۹۹ سال» را از ویژگیهای تولید این بازی دانست و گفت: این محصول در فاز اول در سطح میانه تولید و به بازار عرضه شده و به زودی دو سطح اقتصادیتر و ویژه که از لحاظ قیمتی بتوانیم سه سطح از مشتریان را در بازار داشته باشیم تولید و عرضه خواهد شد.