سینماژورنال: تازه ترین فیلم سینمایی مجید مجیدی در حالی وارد سومین هفته اکران رسمی خود شد که از امکانات تبلیغی وسیعی برای کمک به فروش برخوردار بود.
به گزارش سینماژورنال در کنار تخصیص بیشتراز ۱۰۰ سالن سینما و البته حجم فراوان تیزرها و بیلبوردهای تبلیغی به تازگی نخستین اپراتور تلفن همراه کشور نیز سعی کرده به نوبه خود کمکی کند به تبلیغ اثر.
“همراه اول” با راه اندازی آواهای انتظار قطعات پنجگانه ای که آهنگساز هندی فیلم “محمد رسول ا..(ص)” ساخته است از عموم مخاطبان خواسته است از این آواهای انتظار بهره کافی را ببرند.
آگهی مربوط به راه اندازی این آواهای انتظار ظرف روزهای گذشته به طور مکرر از طریق پیامک در گروههای مختلف شبکه های اجتماعی در حال بازنشر است.
فیلمشو پیشواز نمیزاره…؟!