1

همراهی آمیتاب باچان با آقا رشید و سلمان در فیلم “دوست من باچان”؟!

سینماروزان: علیرضا خرسند کارگردان جوانی که پیش از این فیلم ویدیویی “چادر سپید” را در پاسخ به سکانس ملتهب سیلی زدن لیلا (ترانه علیدوستی) به پدرش (سعید پورصمیمی) در فیلم «برادران لیلا» ساخته بود، مدعیست که می‌خواهد آمیتاب باچان را در فیلم تازه اش به کار گیرد.

به گزارش سینماروزان و به نقل از تسنیم، خرسند می‌خواهد یک فیلم کمدی به نام «دوست من باچان» را به همراه سیاوش قاسمی کارگردانی و تهیه کند که آمیتاب باچان در آن بازی خواهد کرد آن هم دربرابر قدرت ایزدی یا همان آقارشید و همچنین کاظم نوربخش یا همان سلمان سریال “نون‌خ”.

داستان “دوست من باچان” درباره صفر ۷۲ ساله بازیگر قدیمیست که خبر سرطان و مرگش خانواده‌اش را نگران و آنها را به تب و تاب انداخته است. آنها برای خشنودی پدر برای دیدار با آقای آمیتاب پاچان به هندوستان می‌روند تا کنار او به نقش‌آفرینی بپردازد و…

همراهی آمیتاب باچان با آقارشید و سلمان در فیلم دوست من باچان؟
همراهی آمیتاب باچان با آقارشید و سلمان در فیلم دوست من باچان؟

رضا ناجی، قدرت‌الله ایزدی(آقا رشید)، کاظم نوربخش(سلمان سریال نون‌خ)، شهین تسلیمی، یوسف تیموری، فریبا ترکاشوند، شیرین منجمی، محسن یوسفی، شایان نوروزی، پریناز عبادئیان، الهام شعبانی، مسعود پیروی، امیر غلامی خلیل، ناصر احمدیان مظفری، امیر هامونی، سیدمسعود حسینی، علیرضا کیارسیان، امید حیاتی و سیاوش قاسمی به همراه باربد صفی‌خانی بازیگر نوجوان در این فیلم حاضر خواهند شد.

به غیر از آمیتاب باچان، بازیگران هندی دیگری به نام‌های آیشار وات و بهروز چاهل نیز در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت.