#منصور_لشکری_قوچانی تهیهکننده سینما مطرح کرد⇐فقدان تبلیغات جدی برای آثار سینمایی یکی از علل اصلی دوری مردم از سینماست!/بسیاری از مردم همچنان نمیدانند که سینماها بازگشایی شده!!/راهکار نجات سینما از بحران کنونی، تبلیغات قدرتمند است!
سینماروزان: فقدان تبلیغات جدی برای آثار سینمایی یکی از عللی است که باعث دوری مردم از سالن ها شده و عدم رایزنی مدیران سازمان سینمایی با سایر نهادهای حاکمیت برای تبلیغات آثار سینمایی باعث مهجور شدن بیش از پیش سینما شده است.
منصور لشکری قوچانی تهیه کننده سینما با بیان مطلب فوق به سینماپرس گفت: بخش عمده ای از مردم اگر سراغ فیلم و سینما نمی روند به دلیل عدم اطلاع رسانی مناسب در خصوص بازگشایی سینماها است.
وی ادامه داد: راهکار نجات سینما از بحران کنونی، تبلیغات قدرتمند است. بخشی از این تبلیغات بر عهده سازمان صدا و سیما است، بخش دیگری بر عهده شهرداری و بخش دیگری بر عهده وزارت ارتباطات اما متأسفانه هیچ یک از این نهادها به سینما کمک نمی کنند. این اتفاق هم دو دلیل دارد اول اینکه هر نهادی تنها به فکر درآمدزایی برای خویش است و دوم اینکه مدیران سینمایی تدبیری برای رایزنی و ایجاد تعامل با این نهادها ندارند.
تهیهکننده «کوچه بی نام» و «قاتل اهلی» متذکر شد: عدم آسایش و رفاه مخاطبان در سالن های سینما، گرانی سینما و رشد قیمت نامتعارف بلیت و… از دیگر عواملی است که مردم را از سالن های سینما دور کرده است. سینما نسبت به پولی که یک خانواده برای حضور در آن هزینه میکند برایش بهرهوری ندارد و همین باعث می شود تا مردم تفریح دیگری را جایگزین سینما کنند که هم ارزان تر باشد و هم بهره وری بیشتری برایشان داشته باشد.
تهیه کننده فیلم های سینمایی «خط ویژه» و «هفت ماهگی» با بیان اینکه نیازمند تأسیس کارگروهی برای تبلیغات هستیم خاطرنشان کرد: ورود پول های مشکوک به سینما، تولیدات سطحی و… از دیگر دلایل دوری مردم از سینماها است اما با این همه اگر سینما تبلیغات درستی داشته باشد می تواند مخاطبان بیشتری را جذب کند درست همان طور که شبکه نمایش خانگی با آثار سطحی و پیش پاافتاده اش ولی با تبلیغات موثر، توانسته مخاطب انبوهی داشته باشد.