1

“مست عشق” ۲۰۰میلیارد می‌فروشد!/پیش‌بینی پخش‌کننده درباره روایت سینمایی شمس-مولانا+توضیحات علی سرتیپی درباره خستگی مخاطب ایرانی!

سینماروزان: فیلم زندگینامه ای “مست عشق” با پخش فیلمیران توانسته به پرفروش ترین فیلم هفتگی سینماها بدل شود؛ فیلمی با روایت بخش‌هایی از زندگی شمس، مولانا و کیمیاخاتون با روایتی معمایی از گم شدن شمس و…

 

علی سرتیپی، مدیرعامل فیلمیران درباره استقبال مخاطبان از فیلم “مست عشق” به روزنامه اعتماد گفت: واقعا می‌گویم پیش‌بینی و انتظار این استقبال بالا از فیلم مست عشق را نداشتیم‌ به این جهت که کمتر فیلم تاریخی در سینمای ایران سراغ داریم که با اقبال مخاطبان همراه شده باشد‌. از این حیث برای ما هم جالب بود.

 

از سرتیپی درباره چرایی این استقبال گفت: فکر می‌کنم داستان و فضای متفاوتی که فیلم دارد باعث جذب مخاطب شده است. مخاطب امروز از فضای بعضی فیلم‌ها خسته شده، تماشای چنین قصه و مضمونی متفاوت برای او جذابیت دارد، ضمن اینکه حضور بازیگران چهره ایرانی و ترکی در جذابیت فیلم تاثیر گذار است.

 

سرتیپی با بیان اینکه به نظر می‌رسد استقبال از این فیلم ادامه خواهد داشت، گفت: پیش‌بینی می‌کنم «مست عشق» گیشه ۲۰۰ میلیاردی را رد کند.

پیش بینی علی سرتیپی از گیشه ۲۰۰میلیاردی برای فیلم مست عشق
پیش بینی علی سرتیپی از گیشه ۲۰۰میلیاردی برای فیلم مست عشق