“مدیریت بازاریابی فرهنگی” در پاسخ به یک نیاز اساسی منتشر شد
سینماروزان/مهدی فلاح: کتاب «مدیریت بازاریابی فرهنگی» نوشته مصطفی محمودی و ندا الماسیان طهرانی توسط نشر عنوان منتشر شد.
کتاب «مدیریت بازاریابی فرهنگی» نوشته مصطفی محمودی (مدیر فرهنگی و رسانه ای، کارشناس هنری و مدرس دانشگاه) و ندا الماسیان طهرانی (کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی و فریلنسر روابط عمومی و رسانه) توسط نشر عنوان روانه بازار کتاب شده است.
مصطفی محمودی در خصوص ضرورت انتشارکتاب «مدیریت بازاریابی فرهنگی» گفت: بازاریابی فرهنگی موضوع کم اهمیتی نیست. در واقع فرهنگ، شاخصه مثبتی است که به بازاریابان این توانایی را می دهد تا ارتباط بیشتری را با مخاطبان خود برقرار ساخته و اینگونه باعث افزایش پیشرفت در کسب و کار خود شوند.
این مدرس دانشگاه افزود: بی توجهی به مقوله مهم مدیریت بازاریابی فرهنگی همان چیزی است که ما را در فرآیند رقابت ضعیف می کند و این کتاب تلاش کرده تا از زوایای گوناگون، مدیریت بازاریابی فرهنگی در ایران و جهان را مورد بررسی و کنکاش قرار دهد.
مصطفی محمودی خاطر نشان ساخت: متاسفانه با وجود اینکه هم اکنون درسی با نام مدیریت بازاریابی فرهنگی در دانشگاههای کشور وجود دارد اما منبع مشخصی که منطبق با سرفصل دروس مرتبط دانشگاهی باشد و بتواند به نیازهای علمی دانشجویان پاسخ دهد و برای عامه مردم نیز قابل درک باشد موجود نبود و از این رو نسبت به تالیف و گردآوری مطالب کتاب مذکور اقدام شد و نزدیک به 30 منبع علمی ایرانی و خارجی در تهیه کتاب یاد شده مورد بررسی قرار گرفت. ضمن اینکه تلاش داریم تا در چاپ های بعدی کتاب مدیریت بازاریابی فرهنگی، مطالب جدید تری را به کتاب اضافه کنیم.
در تالیف این کتاب جدیدترین سر فصل های آموزشی درس “مدیریت بازاریابی فرهنگی” برای رشته های کاردانی و کارشناسی مد نظر قرار گرفته و کتاب نامبرده می تواند به عنوان یک منبع آموزشی مناسب و کاربردی برای دانشجویان و سایر علاقه مندان مورد استفاده قرار گیرد.
کتاب «مدیریت بازاریابی فرهنگی» در قطع وزیری و 98 صفحه با بهای 44 هزار تومان توسط نشر عنوان به بازار کتاب ارائه شده است.