سینماژورنال: با اکران “لانتوری” و “امکان مینا” نفسی تازه به سینماها دمیده شد؛ البته نه از سوی “امکان مینا» بلکه از سوی “لانتوری” که توانسته است به واسطه ریتم تند داستان و البته الهمانهای ژورنالیستی خود و دست گذاشتن بر روی سوژه ای ملتهب به نام اسیدپاشی فروشی رویایی را در روزهای ابتدایی اکران تجربه کند.
به گزارش سینماژورنال “لانتوری” فقط در دو روز ابتدایی اکران رقم فروش ۳۵۰ میلیون تومان را رد کرده و به نظر می رسد تا فردا نیم میلیاردی شود.
در میان سایر فیلمهای روی پرده “بارکد” و “دراکولا” همچنان فروش خوبی دارند و اولی در آستانه ۹ میلیاردی شدن است و دومی ۳ و نیم میلیارد را رد کرده است.
فروش کامل فیلمها تا ابتدای جمعه ۱۵ مردادماه به شرح زیر است:
(تمامی ارقام به تومان است)
–لانتوری ۳۵۰ میلیون
–بارکد ۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون
–دراکولا ۳ میلیارد و نیم
–زاپاس ۲ میلیارد و نیم
–دختر ۲ میلیارد
–دزد و پری ۲۰۰ میلیون
–امکان مینا ۲۰ میلیون