سینماروزان/محمد شاکری:
-تحت تاثیر #مونیخ اسپیلبرگ و ماجرای ترور ورزشکاران اسرائیلی در جریان المپیک۱۹۷۲!
-دکوپاژ نیمروز مهدویان! همان دوربین لرزان و همان پرهیز از عمق میدان و همان دسته بندی تیپیکال خوبها این ور-بدها اون ور و همان تلاش برای پیدا کردن نفوذی جمع و همان عشق الکی دختر و پسر مبارز و…
-حتی از بازسازی موفق کاباره هتل هیلتون عاجز است و حتی نمی تواند یک اجرای زنده دهه چهل را دربیاورد و فکر کرده همین که زنان را پوستیژ به سر کند و راه به راه از کافه تا خیابان و استادیوم، زنان کلاهگیس به سر را نمایش دهد یعنی پیشتازی؟؟
+با بخش بندی داستان به لوکیشن های مختلفی که نیاز چندانی به بازسازی زمانی ندارند، پیش میرود.
از هتل تا مسافرخانه و گرمابه و دریاچه نمک و…
-بازی امیر نوروزی در نقش اصلی با وجود متن شعاری و قابل پیش بینی، کمترین تفاوتی با نقش کمیته ای #آنتیک ندارد! چرا؟
-امیراحمد قزوینی هرچه در صدام خوب و درجه یک بود، اینجا ول و رها و بلاتکلیف. به خاطر همان شخصیت پردازی که نیست. او بنا بوده وردست بامزهی امیر نوروزی باشد؟
-آدم ها، هویت ندارند. اینها که میخواهند گروگان گیری کنند، به کدام تشکیلات وصلند؟ چریکند؟ مجاهدند؟ موتلفه ای هستند؟ داستان سردرگم، هیچ کس شناسنامه ندارد، معلوم نیست اینها گروه چپ هستند؟ اسلامی هستند؟ یک سری مبارز معلق روی هوا. نه یک رفتار و نشانه مسلمانی هست و نه هیچ نشانه گذاری دیگر.
-مگر همه دعوای مرتضی-نوروزی- بر سر قتل خواهرش نیست؟خواهر را که ساواک کشته! چرا نمیرود ترتیب پرویز ثابتی را بدهد؟
-نماهای داخل ماشین خیلی زیاد و همه هم کروماکی. وقتی میخواهید مستندنما باشید چرا همین نماهای ساده را رئال نمیگیری؟
-حتی نکرده صدای عطا بهمنش را از آرشیو پیدا کرده و روی نمایشگر مسابقه بگذارد. یک پلان از مسابقه هم که نمیگیرد و همه چیز را خلاصه میکند در تیر و ترقه بازی در رختکن.
-سریال #تهران جاهایی ایرانیتر است. اگر کانال ۱۴ تلویزیون رژیم میخواست، پروپاگانداییتر از عملیات موساد در ایران بسازد، میشد؟؟
-حرکت عمومی مردم تهران علیه صهیونیست ها بعد از مسابقه ایران و اسرائیل را چه جوری میشد این قدر خوار کرد؟؟
-تحلیلی از شرایط اجتماعی ندارد، وضعیت فلسطین و اسرائیل را هم نمیدانیم در چه دوره ای است. خود بازی و حتی گل قلیچ خانی را هم که نمایش نمیدهد، حداقل یک گزارش فوتبالی خوب میگذاشتید!