#فسیل ۲۷۵میلیاردی شد/ #هتل از ۸۵میلیارد عبور کرد/ #شهر_هرت به نزدیکی ۸۰میلیارد رسید/ #بچه_زرنگ ۲۵میلیاردی شد/ #هولیا مماس با ۵میلیارد/#گیجگاه در آستانه ۴میلیارد+آمار کامل فروش
سینماروزان/محمد شاکری: پاییز به نیمه رسیده و رونق سینماها با ادامه فروش هتل، فسیل، شهر هرت و بچه زرنگ ادامه دارد.
فسیل با وجود کاهش سینماها ولی همچنان مخاطب پسند است و ۲۷۵میلیاردی شده. هتل پرفروشترین گیشه هفتگی سینماها را به خود اختصاص داده و ۸۵میلیارد را رد کرده.
کمدی شهرهرت که همزمان با ایران، اکران در خارج از کشور را استارت زده از ۷۵میلیارد عبور کرده و فیلم کودکانه بچه زرنگ ۲۵میلیاردی شده است.
نارگیل ۱۶میلیاردی شده، هولیا در نزدیکی ۵میلیارد و گیجگاه در مرز ۴میلیارد است.
فیلمهای تازه اکران هنوز نتوانسته اند گیشه های خود را گرم کنند و اشتباه برخی از صاحبان آثار در انتخاب اکران آزاد بجای هنروتجربه یا شاید هم مردودی در ورود به هنروتجربه(؟) باعث شده قعرنشین جدول فروش باشند.
✔️✔️✔️آمار کامل #فروش_سینماهای_ایران تا ابتدای ۱۲ آبان ۱۴۰۲ به شرح زیر است:
(تمام ارقام به تومان است و منهای اکران سیار)
— #فسیل ۲۷۵میلیارد (۲۱۷روز/۶۰۰سالن)
— #هتل ۸۵میلیارد(۳۷روز/۲۱۱سالن)
– #شهر_هرت ۷۶میلیارد (۱۳۶روز/۳۰۰سالن)
— #بچهزرنگ ۲۵میلیارد(۳۷روز/۲۲۲سالن)
— #نارگیل(۲) ۱۶میلیارد(۸۳روز/۳۰۰سالن)
— #هولیا ۴میلیارد و ۴۰۰میلیون(۴۴روز/۱۲۰سالن)
— #گیجگاه ۳میلیارد و ۶۰۰میلیون(۳۰روز/۲۴۰سالن)
— #زنبور_کارگر ۷۷۹میلیون(۴۴روز/۱۵۰سالن)
— #شماره_ده ۴۷۰میلیون(۴۴روز/۱۳۰سالن)
— #اختالرضا ۲۰۰میلیون(۲۳روز/۳۰ سالن)
— #ارثیه_فامیلی ۴۶میلیون!(۱۳۶روز/۳۰سالن)
— #بچههای_طوفان یا #چهل_کچل
۳۱میلیون و ۹۰۰میلیون(۲۲۳روز/۴۷سالن)
— #میان_صخرهها! ۲۷میلیون(۸۳روز/۲۲سالن)
✔️✔️اکران جدید
— #جنگل_پرتقال ۳۵۰میلیون(۹روز/۳۵سالن)
— #سرهنگ_ثریا ۶۵میلیون(۲روز/۳۰سالن)
— #آهو ۱۰میلیون(۹روز/۲۰سالن)