1

شبِ درازِ قبل از “جوکر” به‌روایت حمید لولایی!+سرنوشت مشترک حمید لولایی و علی صادقی

سینماروزان: حمید لولایی بازیگری که همچنان با نقش‌های سالهای قبلش در “خانه بدوش”، “ترش و شیرین”، “بزنگاه” و “زیر آسمان شهر” یادآوری می‌شود اخیرا در رئالیتی‌شوی “جوکر” حضور یافته است‌.

 

حمید لولایی درباره حضور در “جوکر” به تسنیم میگوید: دیگران را نمی‌دانم که به خاطر دستمزد می‌روند اما به من خیلی اصرار کردند در فصل دوم «جوکر» باشم. چند بار تماس گرفتند و از طرفی رفتم که «جوکر۱» را جبران کنم.

 

لولایی پیرامون شب دراز قبل از “جوکر” بیان داشت: من روزی که برای اولین بار به این برنامه رفتم شبِ قبل سر فیلمبرداری بودم و نخوابیدم و تا صبح کار می‌کردم. به همین خاطر زود خنده‌ام گرفت و سوختم!

 

حمید لولایی افزود: این دفعه به “جوکر” رفتم تا انتقام آن بار را بگیرم. البته اواخر برنامه سوختم و علی صادقی هم سوخت. در مجموع دوست داشتم که باشم.

 

اين بازیگر با اشاره به حسرت های بازیگری بیان داشت: خیلی شخصیت‌ها هست که دوست داشتم بازی کنم. من نقش یک پلیس ساده لوح را دوست دارم بازی کنم. که البته در “قاعده بازی” یک کارآگاه بودم و اما نقش پلیس جدی را دوست دارم یا اگر یک وکیل غیرمعمول پیشنهاد شود خیلی دوست دارم آن را بازی کنم.