سینماژورنال: تازه ترین فیلم فرزاد موتمن با عنوان “خداحافظی طولانی” در حالی دو هفته است روی پرده رفته که بلحاظ فروش اوضاع خوبی ندارد.
به گزارش سینماژورنال شاید برای همین باشد که دست اندرکاران تولید فیلم به فکر افتاده اند دو راهکار را برای کمک به افزایش فروش درنظر گرفته اند.
راهکار اول چاپ ویژه نامه هایی از سوی روزنامه “اعتماد” برای کمک به رونق اکران است.
هر هفته تا پايان اكران يك ويژه نامه از “خداحافظى طولانى” منتشر مى شود و به صورت مستقل در تمام سينماها و مراكز فرهنگى منتشر می گردد.
طبیعی است که نقش اصلی را در انتشار این ویژه نامه ها مدیرمسئول “اعتماد” یعنی الیاس حضرتی داشته که سرمایه گذار “خداحافظی طولانی” علی حضرتی فرزندش است.
راهکار دوم کمک به فروش فیلم راه اندازی مسابقه نقدنویسی است؛ جایزه این نقدنویسی که به بهترین نقدها تعلق می گیرد هم تبلت است آن هم با برند تایوانی اچ.تی.سی.