سینماروزان/مسعود احمدی:
مثبت: قابهای یکدست و ملون علیرضا زرین دست در دقایق ابتدایی‼️ که البته فقط هنر دست خودش است و از “مزارشریف” تا “سرو زیر آب” دیده میشود بی کمترین ربطی به کارگردان!
منفی: اما افسوس که درام آن قدر متشتت و تکه پاره است که زرین دست هم از دقیقه ده بیخیال ظرافت شده و گذاشته نمایش رادیویی پوراحمد خودگردان پیش رود!
منفی: پایان بندی سرهم بندی شده ای که به کمدی ناخواسته بدل شده حکایت دارد از پایان عمر هنری پوراحمدی که با این اصرار بر ادامه فیلمسازی قصد دارد خاطرات خوب ملت از “قصه های مجید” را کلا فرمت کند!!
مثبت: توانایی تهیه کننده مستقل(!!؟) در جلب حمایت سرمایه گذاری گمنام به نام امیر مرسل وند و البته همراهی متروی پایتخت+رستوران کنزو+باغچه اقدس خانم+برلیانس پارس خودرو+…
*گاف
خوابیدن ترمه در قبری که با کلی بلوک بالا آمده در حالی که درون گورهای طرفین هیچ بلوکی نیست!!!
*دیالوگ
-دوست پسرت بهم پیشنهاد داد
–پیشنهاد چی؟
-پیشنهاد دعای کمیل!
-اونی که سواری میده همونقدر مقصره که سوارکار!
-خیانت زمانی رخ میده که غرق شدی تو اعتماد!
*جوک
-شباهت گریم لاله اسکندری به گریم هالکگونه نابازیگر فیلم “تختی”
–آواز کوچه بازاری “ماشین مشدی ممدلی” با صدای لاله اسکندری
-سبیل ابلهانه ای که بر پشت لب هومن برق نورد گذاشته اند تا بشود عموی ترمه!!!
-کفش پاشنه بلندی که در پای لاله شده نماد چیست؟ حمایت از کفش ملی؟؟