سینماروزان/حامد مظفری:
+ظرافت در تصویرسازی
+شروع بهموقع با ورود زن خفاشی
+گره افکنی درجا
+ورود به ماجرای کلاهبرداریهای موسسات خیریه -صد حیف که همین پیرنگ را ادامه نمیدهد و میافتد به سایکوبازی
-قضا و قدر را پیوند زده برای پیشبرد داستان؟ که ریتم نیفتد
-صابر ابر همچنان گرفتار دور باطل جوان خشمگین #آقایوسف
-اینجا کجاست؟ ایران؟ سوئد؟ دانمارک؟ غیر ایرانی کردن فضا برای خاک پاشی بر فقدان ربط علت و معلولی میان وقایع تا هر ناممکنی در جهان فیلم ممکن شود؟
-سوار کردن صداهای گوشخراش برای آن که آوانگارد بزند؟
-جاهایی یادآور #شاتر_آیلند اسکورسیزی!
-جاهایی یادآور خط کلی #مارال که زنی، زن دیگر را وارد زندگی کرده و زودتر از دیگران آلوده میشود به شک و دودلی
-جاهایی یادآور بازیهای ذهنی #اعترافات… که هومن سیدی متاثر از #ممنتوی نولان ساخته بود
-جاهایی یادآور کمدی #زن_بدلی که خودش کپی #مرد_خانواده برت راتنر بود
-هومن سیدی تهیه کننده کار است و این همه گرته برداری؟؟ هومن جان! گرته برداری از آثار گمنام لاتین بهصرفهتر نیست؟
+گرته برداری از داخل و خارج ایرادی ندارد ولی منوط به بومی سازی که اگر نشود، به قول مرحوم جلال مقدم میشود املت تخم بلبل!