1

کدام سینماگران، زندگی‌شان #کاباره‌ای است؟!/حسین فرحبخش تهیه‌کننده سینما مطرح کرد

سینماروزان/مهدی فلاح: ماجراهای ممنوع‌کاری برخی هنرمندان و کاسه داغ‌تر از آش شدن جماعتی که در پشت پرده گرای ممنوع‌کاری را داده‌ بودند با واکنش حسین فرحبخش تهیه‌کننده سینما مواجه شده است.

حسین فرحبخش با انتشار ویدیویی در صفحه اجتماعی خود گفت: ممنوع‌کاری در هر صنفی بد است و ممنوع‌کاری هنرمندان از همه بدتر! ولی یادتان باشد آنهایی که امروز ممنوع‌کاری را نقد می‌کنند در دهه شصت هنرمندان را در راهروهای ارشاد، شلاق می‌زدند. اینها بقایای همان هایی هستند که در دهه شصت بسیاری از هنرمندان را به‌خاطر بازی در یک پلان فیلم قبل از انقلابی ممنوع‌کار کردند و باعث شدند هنرمندان از مملکت آواره و کنار خیابان‌های غربت از گرسنگی جان دهند.

مدیر پارسافیلم ادامه داد: آنهایی که درباره پول حلال حرف می‌زنند لطف کنند و بگویند خودشان در این چهل سال چند ریال پول حلال و با عرق ریختن به دست آوردند؟ شمایی که با رانت های ارگانی از تلویزیون تا جاهای دیگر، فیلم ساختید را چه به صحبت درباره پول حلال؟!

فرحبخش افزود: ای کسانی که زندگی‌های‌تان، کاباره‌ای است لطفا از انسانیت و پول حلال و آلودگی حرف نزنید که اگر بنا باشد اسناد تان رو شود دیگر جرأت نخواهید کرد که سرتان را بالا بگیرید.

حرفهای حسین فرحبخش درباره سبک زندگی رانت خواران ارگانی سینما
حرفهای حسین فرحبخش درباره سبک زندگی رانت خواران ارگانی سینما