1

چرا داستان “زودپز” را لو دادید؟

سینماروزان: حضور منصور سهراب پور تهیه‌کننده فیلم زودپز روی آنتن زنده برنامه “هفت” وقتی مواجه شد با لو رفتن داستان فیلم توسط عوامل برنامه، با انتقاد این تهیه کننده روبرو شد.

 

سهراب پور گفت: چرا به جای نقد متعارف، داستان فیلم را لو میدهید؟ چرا با موضع گیری قبلی، فیلم‌ها را به دو دسته خوب و بد تقسیم میکنید و نقدهای یکطرفه ارائه میدهید؟

 

این تهیه‌کننده با اشاره به اقبال بالای مخاطب به این فیلم گفت: برای تولید زودپز حدود ۷۵میلیارد هزینه در بخش خصوصی انجام شده و یک ریال حمایت ارگانی نداشته ایم و انگار چون فیلم ارگانی نساخته ایم باید نقد شویم؟

 

منصور سهراب پور افزود: البته خوشبختانه مردم جواب نقدهای مغرضانه و نه نقدهای منصفانه را میدهند و می بینیم که از تهران تا شهرستان ها با اقبال عمومی نسبت به فیلم روبرو هستیم. یادتان نرود هر که مقابل مردم و سینمای مردمی بایستد محکوم به زوال است.

 

این تهیه‌کننده باسابقه اذعان داشت: همه هنرمان این است که در بخش خصوصی و بدون وابستگی دولتی نه فقط یک کمدی موقعیت بلکه فیلمی ساخته ایم با تصاویر استاندارد از بمباران تهران در دهه شصت و حداقل خواسته ما این است که شاهد نقدهای متعارف باشیم. اینکه از ابتدا چون فلان فیلم ارگانی است هوایش را داشته باشید و چون “زودپز” فیلم غیرارگانی است علیه اش حرف بزنید و داستانش را لو دهید، منطقی نیست!