1

مستند «يك شب كه بارون اومد…» در پایان مراحل فنی

سینماروزان: «يك شب كه بارون اومد…» با كارگرداني رضا خانلري،به زودی آماده نمایش می شود.

 

مستند «يك شب كه بارون اومد…» با نويسندگي و كارگرداني رضا خانلري با پایان صداگذاري آماده اکران و حضور در جشنواره های بین المللی می شود.

 

اين مستند پس از پنج دهه، در بازگشتي به فيلم«حماسه روستازاده گرگاني»(اون شب كه بارون اومد…» اثر فيلمساز پرآوازه سينماي مستند ايران كامران شيردل،به جستجوي ردپاي حقيقت و قضاوت می پردازد.

 

رضا خانلري از فیلمسازانی است که احاطه کاملی بر صنعت-هنر سینما داشته و به عنوان مدرس،سال هاست که دروس کارگردانی، تدوین و دیگر رشته های سینما را در دانشگاه و دیگر مراکز آموزشی تدریس می کند.

محمد حمیدی مقدم مدیر مرکز گسترش فیلم های مستند و تجربی،باید توجه ویژه ای به چنین فرهیختگانی داشته و از آنان برای پیشبرد اهداف این نهاد و سینمای مستند بهره ببرد. متاسفانه تاکنون این اتفاق نیفتاده و عده ای آگاهانه یا ناآگاهانه باعث شده اند مرکز گسترش از وجود چنین افراد باسوادی محروم بماند.

 

با شناختی که از حمیدی مقدم داریم،مطمئنا از حضور چنین کاربلدانی در عرصه مستند استقبال می کند.امیدواریم بدخواهان سینما و سینماگران توانا،دیگر چوب لای چرخ مرکز نگذاشته و سمپاشی نکنند چون سینمای ایران،به ویژه مستند به رضا خانلری ها احتیاج مبرم دارد.

 

عوامل مستند «يك شب كه بارون اومد…» عبارتند از: تهيه كنندگان يوحنا حكيمي و رضا خانلري،طراحي و تركيب صدا ايمان نيك بين، برنامه ريز و دستيار كارگردان هوتن شاعري،مدير توليد مهدي حكيمي،جانشين توليد مصطفي ملايجردي،تدوين رضا خانلري،تصوير الياس صفدري،صداي سر صحنه ولي اسماعيل زاده و منشي صحنه مليكا صفايي.مجري طرح موسسه فرهنگی هنری سپند هنر.