1

فیلمی مرتبط با منافقین، لعیا زنگنه و رامین پرچمی را به هم رساند+عکس و صحبت‌های زنگنه درباره عشق و…

سینماروزان: سالها بعد از موفقیت سریال “در پناه تو”ی حمید لبخنده، نقد و بررسی فیلمی مرتبط با منافقین، باعث شد جوان اولهای آن سریال یعنی- لعیا زنگنه و رامین پرچمی-مجدد به هم برسند.

مخاطبانی که به اکران و نقد و بررسی فیلم “زنانی که با گرگها دویده اند” ساخته امیراطهر سهیلی در پردیس چارسو رفته بودند، لعیا زنگنه را به عنوان بازیگر فیلم و میزبان و رامین پرچمی را به عنوان مخاطب و یکی از مهمانان دیدند.

در حاشیه این اکران، دیداری میان زنگنه و پرچمی صورت گرفت و تصاویری هم ضبط شد و در عین حال لعیا زنگنه که در این سال‌ها کم‌کار شده درباره دلایل حضور در فیلمی مرتبط با منافقین چنین گفت: به دو دلیل اصلی این کار را پذیرفتم. اول متن و فیلمنامه اثر بود که پیش از ملاقات کارگردان آن خواندم و خیلی خوشم آمد و دلیل دوم هم خود آقای امیر اطهر سهیلی بود. وقتی ایشان را ملاقات کردم دیدم که پیش از آنکه کارگردان خوبی باشند یک انسان خوب هستند و میشود به تعامل رسید.

فیلم "مردانی که با گرگها دویده اند" رامین پرچمی و لعیا زنگنه را به هم رساند
فیلم “مردانی که با گرگها دویده اند” رامین پرچمی و لعیا زنگنه را به هم رساند

وی ادامه داد: انگیزه شخصی خودم این بود که مسئله زن، همواره و بدور از هر گونه شعار زدگی برای من خیلی خاص بوده است زیرا معتقدم این زنان هستند که در میانه جنگ میان دو فرد پادرمیانی و دعوت به تعقل و درایت می‌کنند و من به عنوان یک زن و یک مادر معتقدم این وظیفه ماست که باید یادبگیریم و با سبک زندگیمان به بقیه یاد بدهیم.

زنگنه افزود: اگر همواره یادمان باشد و با خودمان تکرار کنیم که عشق و رابطه بر دو عنصر استوار است که اولینش احترام و حرمت است، نسبت به یکدیگر رواداری بیشتری خواهیم داشت چرا که مسئولیت و احترام نشانه انسان بودن، عاشقی و بندگی است و زندگی اساساً جنگ نیست بلکه برای فهمیدن یکدیگر است.