1

#تمساح_خونی ۱۳۰میلیارد/ #مست_عشق ۴۳میلیارد/ #بی‌بدن در مرز ۳۵میلیارد/ #سال_گربه در آستانه ۳۴میلیارد/ #آسمان_غرب مماس با ۶میلیارد/ #ایلیا در مرز ۵میلیارد+آمار کامل فروش

سینماروزان: گیشه سینماها حالا یک فیلم بیوگرافیک با مایه های ادبی-عاشقانه دارد به نام “مست عشق” که فقط در هفته اخیر ۳۲میلیارد فروخته و ۴۳میلیاردی شده. این فروش اگر ادامه داشته باشد به زودی یک رکوردشکنی در اکران فیلم‌های غیرکمدی را شاهد خواهیم بود.

 

صدرنشین آمار فروش همچنان تمساح خونی است که ده میلیارد در این هفته فروخته و ۱۳۰میلیاردی شده. بی بدن با وجود محدویت های مختلف، فروش ۴میلیاردی در هفته اخیر داشته و در مرز ۳۵میلیارد است. سال گربه ۸میلیارد در این هفته فروخته و در مرز ۳۴میلیارد است.

آسمان غرب را باید پدیده اکران دانست که هرچه از زمان اکران آن می‌گذرد رشد فروش هم بیشتر می‌شود و از رده آخر جدول فروش خود را به رده پنجم رسانده با فروش یک و نیم میلیارد در این هفته و قرارگیری در مماس با ۶میلیارد که برای یک فیلم جنگی بدون تیزر ماهواره ای، رقمی قابل تحمل است. فیلم کودک ایلیا حدود ۷۰۰میلیون در این هفته فروخته و در مرز ۵میلیارد است.

 

✔️✔️آمار کامل #فروش_سینماهای_ایران تا ابتدای ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ به شرح زیر است: 

 

(تمام ارقام به تومان است و منهای اکران سیار)

 

— #تمساح_خونی ۱۳۰میلیارد (۵۸روز/۴۵هزار سانس)

 

— #بی‌بدن ۳۴میلیارد و نیم (۵۱روز/۲۰هزار سانس)

 

— #سال_گربه ۳۳میلیارد و نیم(۲۳روز/۱۵ هزار سانس)

 

— #آسمان_غرب ۵میلیارد و نیم (۴۴روز/۵هزارسانس)

 

— #آپاراتچی ۵میلیارد(۵۱روز/۶هزارسانس)

 

— #ایلیا ۴میلیارد و ۷۰۰میلیون (۵۱روز/۷هزارسانس)

 

— #نوروز ۳میلیارد و ۵۰۰میلیون (۵۱روز/ ۵هزار سانس)

 

— #پرویزخان ۳میلیارد و ۴۰۰میلیون (۵۱روز/۲۹۰۰سانس)

 

✔️✔️✔️اکران جدید

 

— #مست_عشق ۴۳میلیارد (۹روز/هشت هزار سانس)