1

تعطیلی کامل “خندوانه”؟/رامبد جوان جواب داد

سینماروزان: رامبد جوان این روزها کمدی “زودپز” را دارد که با مایه های نوستالژی و حضور نوید محمدزاده و محسن تنابنده، پیشتاز گیشه هاست‌.

رامبد جوان درباره به بازگشت به فیلمسازی به ایسنا گفت: اگر نوید محمدزاده تماس نمی‌گرفت به این زودی‌ها فیلم نمی‌ساختم. به هر حال آدم باید انگیزه و حال و احوال و فکرش با شرایط هماهنگ باشد که بخواهد کار بزرگی انجام دهد. فیلم ساختن کار بزرگ و سختی است. ذهن من به اندازه کافی منظم نبود و در مسیر شروع پروژه‌ تازه قرار نداشت اما همین پروژه باعث شد دوباره کار را شروع کنم و نمی‌دانم اگر «زود پز» را نمی‌ساختم، الان کار می‌کردم یا نه.

وی ادامه داد: اگر “زودپز” نمیشد واقعا نمی‌دانم سراغ کدام کار می‌رفتم. الان هم احتمال اینکه فیلمی را شروع کنم وجود دارد منتها فعلاً پروژه بزرگی به اسم «کارناوال» را می‌خواهم (برای شبکه نمایش خانگی) بسازم که یک مسابقه جذاب و عجیب خواهد شد.

رامبد در پاسخ به این‌ پرسش که دیگر نمیخواهید دوباره با تلویزیون کار کنید، بیان داشت: فعلاً نه. [البته برای “خندوانه” پرسیدند که می‌آیی؟ گفتم خیر، و پیگیری دیگری هم نشد.

وی افزود: از شهریور ۱۴۰۱ که همه چیز تحت‌تأثیر قرار گرفت، همه حال و احوال دیگری داشتیم و قطعا من در آن دوران به این فکر نمی‌کردم که یک برنامه کمدی بسازم!

رامبد جوان
رامبد جوان