1

بازگشت بازیگر بامزه “سلطان قلبها” به بازیگری؟؟/خودش پاسخ داد

سینماروزان/مسعود احمدی: در ماه‌های اخیر با حضور محمدعلی تبریزیان(همایون) بازیگر قدیمی سینما در برخی محافل رسمی سینمایی و ازجمله جشن مدیران تولید سینمای ایران روبرو بودیم.

 

این افزایش حضور باعث شده شائبه هایی شکل گیرد درباره بازگشت به بازیگری همایون و گویا یکی دو عنوان از سریالهای شبکه خانگی هم پیشنهاداتی را با ارقام چشمگیر به همایون ارائه کرده‌اند.

 

همایون که از معدود بازیگران در قید حیات فیلم ماندگار “سلطان قلبها” ساخته محمدعلی فردین است در گفتگو با شبکه تلویزیونی خانه هنرمندان درباره این پیشنهادات تازه گفت: پیشنهاد که همیشه بوده ولی گاهی من ممنوع‌کار بوده ام و حالا هم که حال بازیگری ندارم.

 

وی ادامه داد: من صدها فیلم بازی کردم و عاشق بازیگری بودم ولی در دهه شصت ما را ممنوع کار کردند و حواس شان نبود که بازیگری، شغل ماست و چطور می‌شود شغلی را از صاحبش دریغ کرد.

بازگشت همایون بازیگر "سلطان قلبها" به بازیگری؟؟
بازگشت همایون بازیگر “سلطان قلبها” به بازیگری؟؟

همایون که باجناق جهانگیر فروهر و شوهرخاله لیلا فروهر است، خاطرنشان ساخت: دیگر هیچ علاقه ای به بازیگری ندارم و دیگر خیلی دیر شده و حتی مجوز هم بدهند بازی نمیکنم. آن زمانی که باید مجوز می‌دادند همان دهه شصت و هفتاد بود که انرژی داشتیم ولی نه به من و نه به فردین و نه پوری بنایی و نه تقریبا هیچ کدام از ستارگان سینمای قبل از انقلاب، مجوز ندادند و اگر هم به ناصر مجوز دادند دیگر خیلی دیر شده بود.

 

او که به رستوران داری هم پرداخته تا ارتباطش با مردم حفظ گردد، تاکید کرد: ما را ممنوع کردند اما مردم هنوز به ما لطف دارند و گهگاه می بینم نوجوانان و جوانانی که اصلا بعد از انفلاب به دنیا آمده اند تا مرا می بینند می‌گویند: سلطان قلبم تو هستی، تو هستی! و این خودش برایم بزرگترین مجوز خوشی و نشانه این است که در کار هنری، موفق بوده ام.

اعلان رسانه ای فیلم سلطان قلبها /همایون را در سمت چپ می‌بینیم
اعلان رسانه ای فیلم سلطان قلبها /همایون را در سمت چپ می‌بینیم